corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Cornelia Hallenbert - 21 augusti 2013 21:17

hejsan! hoppas att ni har haft en bra dag!
jag har faktiskt haft en helt okej dag idag, även fast skolan började, imorgon blir värre då vi har riktiga lektioner... :( i skolan gjorde vi faktiskt typ ingenting, vi kom dit, fick massor av information, åkte hem... så ... eeh jaa.... aja efter skolan åkte jag hem och Hanna följde med mig för igår bär vi skulle se på en film hann vi bara de på halva så vi såg klart den idag! när vi hade sett den filmen sjöng vi lite och sedan lagade vi mat, spagetti och skinksås, det var gott! sen var vi lite uppe och typ spelade piano och gitarr och sjöng till, sen pratade vi massor också! Hanna åkte hem vid typ halv fem då följde jag henne en bit och sedan tog jag och min mamma en joggingtur på 6 km, efter det bär jag kom hem testade jag att gå ner i spagat och jag klarade det nästan, iiiihh! sen duschade jag och tog på mig kläder, sen tittade jag på idol!
JAG ÄLSKAR IDOL!
ny ska jag gå och lägga mig för jag är typ superdupermegatrött och imorgon är det skola. men jag blev ganska nöjd med mitt schema bara det att jag fick sovmorgon på fredagen och det är inte bra när man åker buss till skolan... :( men mamma är ledig på fredagar så det kanske löser sig ibland iaf, bara det att det bara var ca halva klassen som fick sovmorgon och de som inte fick det, de går kortdag på fredagen menas jag går långdag! :( jaja nu ska jag inte klaga, schemat blev iaf helt okej, men nu måste jag gå och lägga mig!
kram på er underbaringar, för just du är värdefull som du är! <3

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards