corneliastinaelisabeth

Alla inlägg under september 2013

Av Cornelia Hallenbert - 14 september 2013 17:25

drar på fest nu så hejdåå!

Av Cornelia Hallenbert - 13 september 2013 09:08

rubriken säger allt!

Av Cornelia Hallenbert - 13 september 2013 07:26

hejsan!
nu är jag på väg till bussen igen fastän jag har sovmorgon! jag ska åka till Wilma och vara där ett tag och sedan åka med wilmaa mormor in till skolan, idag går jag långdag....blää...
nu måste jag bog öka takten lite för att inte missa bussen så hejdåå!
bjuder på en bild på fina kossor och mina ben, kramen! <3

Av Cornelia Hallenbert - 12 september 2013 20:17

Målade naglar är nog bland de bästa! Idag har jag målat mina!
godnattkram till er allla!

Av Cornelia Hallenbert - 12 september 2013 16:40

här kommer lite bilder från förra inlägget!
puss på er! <3

och sen igår fick jag ett sms med lite bilder på kvällen från Linnea, och då blev jag superglad jag fick typ tårar i ögonen och typ jaa ville hoppa och skrika och aaa... här är några av dem!

Av Cornelia Hallenbert - 12 september 2013 07:28

tjolahejtholahopp!
i tisdags hade vi friluftsdag, då gick vi ungefär sex kilometer bort och där gjorde vi några stationer och sen gick vi samma väg hem igen, inte så rolig dag, men man kunde prata med vänner och det är ju alltid roligt! sedan på kvällen var jag på dansen, första riktiga träningen för den här terminen!
igår var det en helt vanlig dag i skolan men efter skolan när jag kom hem satt jag och pluggade från klockan tre till klockan kvart i fem då jag skulle cykla till Hanna för att åka med henne på scouterna. de skulle åka till en höghöjdsbana och klättra, det var jätteroligt men jag är höjdrädd så jag vågade inte så mycket men gjorde några där uppe i alla fall! efter att alla hade klättrat åkte vi tillbaka till kyrkan där Hannas pappa hämtade oss och körde hem mig! när jag kom hem tittade jag på idol! bästa programmet!
idag ska jag gå till skolan som jag gör just nu sen ska jag åka hem också tror jag att dag ska träna ikväll också men jag har prov så ge mig en lyckospark! hejdå nu måste jag skynda mig till bussen, kraam! <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Cornelia Hallenbert - 7 september 2013 00:57

hejsansvejsan!
idag har jag haft sovmorgon och sen var jag i skolan och sen åkte jag hem och sen gjorde jag lite läxor och ikväll har vi haft lite kalas för min bror och sen åkte jag på caféstarten som började idag! imorgon ska jag vaa med Hilda och sen på kvällen ska vi och Hanna ha myskväll! ååh det blir mysigt men aa måste sova nu!
gidnattpuss från mig! <33

Av Cornelia Hallenbert - 5 september 2013 21:33

förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt!!
ursäkta att jag inte har bloggar men det blir så mycket med än gång när skolan börjar men nu gör jag det och det är väl bra?! jag har inte gjort så mycket sen sist typ börjat skolan, dansen har börjat, konfan har börjat, Cafét börjar i veckan, jaa helt enkelt kommit "back to basic" det är lite skönt också! jaa jag Hanna och Maja, ska träffas och spela lite någon dag, jag Hanna och Hilda ska träffas och spela någon dag... det blir roligt! idag har min bror fyllt år och jaa imorgon har jag sovmorgon och jag får sova i en och en halv timma till! i måndags var jag med mina kusiner, i tisdags började dansen och nu går jag i en annan grupp och där finns många roliga nya människor och jag tror att det kommer bli super bra! igår började konfan och idag har jag pluggat lite no, men fattade typ inget och så pluggade jag lite engelska och ikväll har jag tränat på Friskis och Svettis! det är alltid lika skönt efter ett träningspass! älskar känslan! imorgon har jag ju sovmorgon som jag sa och
sen på kvällen börjar Cafét som jag sa hahah och vi ska ha kalas för min bror innan det, på lördag vet jag inte vad jag ska göra på dagen men på eftermiddagen ska jag vara med Hilda och sen på kvällen kommer Hanna också och då ska vi nog spela lite och mysa jättemycket för det är vi tjejer bra på! sen på söndag är det första Söndax för i år då jag är ledare, ååh det är så roligt! nästa vecka har jag nog inte riktigt lika mycket men än har inte den veckan kommit så den tar vi senare! jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga regelbundet men idag eller om det var igår sa Wilma till mig att jag inte hade bloggat sen skolan började och då tänkte jag att oj shit det var ju jättelängesen! jag måste blogga då! så det är bra att påminna ibland! jag behöver för övrigt åka tills stan snart för vissa grejer behövs inhandlas! nu ska jag snart sova så jag är jättepigg och glad imorgon! så ha det bra mina älskade läsare och glöm inte att kommentera gilla och fråga massor, fråga om vad som helst, fråga på bara, fråga, fråga, fråga!!
kraam från mig! <3

nytt skal...

min älskade kusin har konfirmerat sig!

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards