corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Cornelia Hallenbert - 18 augusti 2013 20:33

idag döpte jag mig! det var så roligt och härligt! iiih jag vill göra det igen!
inatt sov jag över hos min kusin, sen på morgonen gick jag hem och gjorde iordning mig lite innan jag åkte till kyrkan då jag blev döpt! Hanna var där och tittade på mig och då fick jag en jättefin present från henne och då blev jag jättesupermycketmegaglad!

efter mötet åkte jag hem och åt middag med min familj och min mormor! sen åkte mormor hem och då åkte jag och min mamma och min pappa på tipspromenad som vi gick med några kompisar, efter det åkte vi hem till dem och åt kvällsmat där, vi kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag i soffan och grejar lite!
jag kommer nog inte blogga på några dagar nu för jag ska sova över hos Hanna igen och sen på tisdag ska vi åka till stan och shoppa och gå på bio, men vi ses/hörs på onsdag.
kraam på er mina favoritläsare! <3

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards