corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Cornelia Hallenbert - 9 augusti 2013 17:50

Heeej igeen!
Hoppas att ni har haft en bra vecka, för det har jag haft, alla underbara kompisar som jag tycker så sjukligt mycket om de är så bra för jag kan verkligen vara mig själv med dem och vet att de accepterar mig, andakter med Gud, härligt väder och massa mer. Jag orkar inte berätta så mycket mer men sammanfattar det hela med att säga att det har varit så fruktansvärt roligt och hoppas att alla andra hade det lika bra som jag där! När jag kom hem packade jag upp och sen duschade jag en lång varm dusch, efter det tittade jag på film, lol, jag har faktiskt inte sett den innan men har hört så mycket bra om den och jag kan bara instämma, helvärt! Nu ikväll ska jag ha myskväll med min mamma och imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra just nu!
Har tyvärr inte så många bilder från lägret för jag hade inte med min mobil eller min kamera dit men har iaf några här!
Stor bamsekram från mig! ?

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards