corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Cornelia Hallenbert - 11 augusti 2013 13:33

här kommer lite bilder från gårdagen på mig och min underbara kompis Hanna!                  

hade en sjukt rolig kväll och dagen idag kommer bli helt grym.

ha det bra och Hanna du är ju riktigt bra på att blogga jue! <3 

Av Cornelia Hallenbert - 11 augusti 2013 13:21

hej! jag heter hanna och jag är cornelias kompis. och jag har typ blivit "tvingad" att gästblogga här, eller ja inte riktigt kanske men ni förstår nog, men jag vet inte om vad. men okej jag ska försöka. cornelia är i alla fall en underbar person för er som inte visste det. men nu vet ni det. och hon är bäst. okej? bra, nu vet ni det också. hon finns alltid där för mig när jag behöver henne och jag litar på henne till hundratusenmiljoner procent. om du är kille så tycker jag att du ska satsa på henne för hon är seriöst en grymt snygg brud, bara man ser på henne så smälter man ju typ.
vad ska jag skriva nu då som får er att fortsätta läsa? för jag hoppas att ingen har slutat läsa, för här kommer två fakta om cornelia!
1. hennes favoriträtt är kyckling med sås och soltorkade tomater och ris.
2. hon brukar inte bädda sin säng, för vem gör det liksom?
mycket intressant.
ska nog sluta skriva nu. men jag hoppas att du blev nöjd med mitt inlägg cornelia och jag vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig och att du är en av mina allra bästa vänner.
Kärlek till er alla. //hanna lindroos

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards