corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Cornelia Hallenbert - 12 augusti 2013 10:22

hör du min bön,
när min tro är som jag,
lika livlös och trött,
lika bräcklig och svag,
när jag har svårt,
att älska mig själv
säg lyssnar du då,
när jag ber om din hjälp,
ser du till mig,
trots liten jag är,
jag sjunger till dig,
för jag behöver dig här,
du fyller mig om om igen,
när jag ropar ditt namn,
du bär mig när jag är som svagast,
du håller min hand,
du sitter intill mig,
och drar mig så nära du kan
jag vet att du hör när jag ber,
men jag glömmer ibland.


jag älskar den här låten.


min frukost idag bestod av: hallon, vattenmelon, vaniljyoghurt och flingor! helt underbart! idag regnar det och jag fryser, jag ska nog bara ta det lugnt och chilla idag. kanske läsa en bok och baka något! jag ska försöka blogga mer idag men vi får se,
ha det jättebra, kraam!

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards