corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Cornelia Hallenbert - 28 juli 2013 20:21

tjenis mittbenis!

idag har det åskat och jag har packat massor till ett läger som jag ska på! det ska bli roligt att träffa alla igen som man inte träffat så mycket under sommaren. annars idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, men ikväll tog jag och min mamma ett kvällsdopp i sjön fasst det regnade lite men det var iaf mysigt och varmt! nu ikväll ska jag bara mysa i soffan och titta på tv och bara ta det lungt! hoppas bara att et blir bra väder imorgon för då vill jag ligga vid stranden, också kommer antagligen min mormor också! jaja hoppas att ni också har haft en bra dag, kommentera gärna om eran dag om ni vill! fråga på i frågerutan, var inte rädd, jag svarar alltid ärligt!!

kraam på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards