corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Cornelia Hallenbert - 18 december 2013 15:39

hejsaaan! jaa nu är det inte alls långt kvar till jul och jag tycker det är så myysigt såhär i juletid! har bakat pepparkakor och julgodis och ååh jag älskar julen! idag har varit den sista vanliga skoldagen innan jullovet och det känns skönt, morgon ska vi ha "julkul dag" då har man fått välja en "aktivitet" att göra på dagen, jag ska ha syslöjd, också har man lite mys i klassen och sen är det juldanser som man gör varje år! man övar på idrotten så alla kan dem och sen dansar man med andra klasser! idag efter skolan gick jag och klippte mig (håret) och nu sitter jag på stationen och väntar på bussen...tråkigt... jaja hoppas tiden går fort så jag slipper sitta här så länge! ha det braa kraam!

inte så bra bilder men... några bilder från pepparkaksbaket hos farmor! <3

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards