corneliastinaelisabeth

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Cornelia Hallenbert - 2 oktober 2013 11:11

hej nu ska jag skriva lite som mina vänner Linnea och Wilma vill att jag ska skriva;
-nya mjölkmaskiner i skolan
-kallt på idrotten som att fötterna skulle låssna
-att man inte ska äta ketchup och vatten för då förstör man livet
-ketchup för att det ger fläckar
-vatten för att det är äckligt (enligt Wilma)
-att stolarna i skolan är fina
-hur det gick på glosförhöret
-om min skoldag
-att vi har matteprov imorgon
-att Wilma tycker att hon är en underbar person
-vad jag har gjort sen jag bloggade sist (vilket var ett bra tag sen... förlååt!)
-dagens outfit (kanske kommer senare)
-min hunds outfit
-hela familjens outfit
-vad jag ska göra i helgen
-att Linnea tycker att hon är snygg
nu hade de inte fler saker så hejdåå!
puss och kram och förlåt! <3

Presentation


Jag är en fnittrig, glad och kristen tjej på snart 14 år, jag gillar att fota människor och andra motiv, jag gillar också att dansa, sjunga och att bara vara mig själv med mina vänner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards